スケジュール一覧

 スポンサー広告  

スポンサーサイト

2008年05月01日Thu [00:00] バンド関連:活動  

やっと

ライブしてきました

色々…ありましたがw

頭大丈夫かなぁ…(汗
なんといっても今回は、超久々HeartsでのLiveでした

いや~、楽しかった!!


見に来た皆様はどうだったかな?
楽しめたかな?

てか、一か月ぶりのライブだったんだよね。
皆様にはお待たせを致しましたm(_ _)m

前回はベルギーで大暴れしてきたので、
それにも負けないパワーを今回はHeartsで出してみました!!
何せ、前回ベルギーで凄いパワーを貰ったので
これは、皆にもお裾分けしないと~~~と思っていたんですよ。

どうですか?海外遠征パワーはw
皆様の心と体に響きましたか?


響いてたなら自分としては、してやったりなんですが!!!!


そうそうベルギーと言えば、ベルギーでライブをした時に、
AciDFLavoRを見てくれたFANが、Heartsに来てくれていたんですよ!!

いやーーー、超びっくり!!
しかも、その時の証を持って来てて更にびっくり♪
マジ、凄く嬉しいです。


ってか、すげーな音楽

って思いました。
だって、今までには想像もつかなかったもんw


でも、それは共感してくれる皆がいてくれるから
俺達はこうやって進化出来るんだなって本当に感じたよ。


本当に、皆には感謝の限りです。
ありがとう



まぁ、まだまだ俺達は進化するので、ガンガン応援してくださいね!!
むこう(海外)でやる事も決まったので、更にどんなんになるか楽しみにしていてくださいな!!


あっ、その前にとりあえずライブを見に来て!!!
しかも、俺の前でw


飛んで・腕上げて・叫んで・笑って
日常のストレスいっぱい発散しに来るといーーーんじゃない?w


5月23日は恵比寿Livegateだからそれまでは我慢で!
その分その日は弾けられるよねぇ
弾けっぷりを期待してるよw


んじゃ、その日に会えるのを首を長くして待つ作業に戻るとしますかw
以上




It was a concert in the place that was indebted in old times.

It became a very happy concert.

How did the person who had come to see think?

The concert in Japan was after an interval of one month.

I thought I want to give power FAN of Japan because
I got power from FAN of Belgium.
I did the concert in such feelings.

How about power I got from Belgium ?
Did it reach your mind and body?

I am very happy if it reached.

And, there was the most much having been surprised this time.
It was that the fan came from Belgium this time.

And, it was very very glad.
When I see a red stole rolled in the arm,
it was moved deeply.
Thank you really.


We felt that we were able to evolve.
Because I was actually felt that everyone who had seen in Belgium also was waiting in such feelings and it existed.


So I can't wait for go to Europe.

Let's enjoy it together at that time.


fly, shout, and laughs
Let's spend the highest time.

See you soon!!!!

P.S.
Sorry for my bad English so I don't understand English very well.
スポンサーサイト

Re Comments.

Liveお疲れ様でした!!すごく楽しくてあっという間に終わってしまったように感じました…。

最後に撮らせていただいた写真はケータイの待受にしてます(^∇^)
また23日は下手から応援してます!!頑張ってください♪
2008/05/01(Thu) 21:23:19 | URL | ちあきさん #Ox91XfKM[ Edit.]
『o(^-^o)(o^-^)o』 
まだまだ、がんばっていきまっしょい!

次にお会いするときはTeiちゃん前ね( ^ー゜)b


いつも楽しいライブありがとね♪
2008/05/03(Sat) 12:18:04 | URL | なり☆彡さん #-[ Edit.]
『hello』 
Hello Tei!!

I heard you are going to Europe in July, to the Japan Expo. It's a very great news. I'm so excited to see you again! (^_^)
The fans in Belgium will come to support you as they did in Belgium.

See you soon in Europe!!

Take care

Trinity from Abunai
2008/05/12(Mon) 05:51:36 | URL | Trinityさん #s/mg26A2[ Edit.]
『』 
Hi Tei ^^!

All Belgian people will come in July,for the Japan Expo.Just wait and you'll see!^^ We'll make this concert the best ^^!
Your songs give me power and strengh,so thanks a lot^^!Some songs give me smile,the others give me energy and the others move me ! You do a really great job ^^!

Ja ne!Take care of you all!

PS: I really want to listen to Burn Out and Still Like you during your concert!
PS2 : In fact, I want to listen to all your songs!^^
2008/05/25(Sun) 00:57:15 | URL | Alexandraさん #-[ Edit.]
Comment Form.

  管理者にだけ表示を許可する 

